יישור שיניים בקריית אונו והסביבה

מתעניינים בטיפולי יישור שיניים בקריית אונו והסביבה?, נא להכיר – Invisalign – פתרון מהפכני בעולם יישור השיניים. לתהליך ישור השיניים ישנה חשיבות רבה ובאמצעות קשתיות שקופות הטיפול נוח ובלתי נראה. החיוך היפיפה עכשיו בהישג יד (או בהישג פה).

שיניים ישרות וחיוך שובה לב הם סימן היכר לבטחון עצמי ואסטטיקה. לשיניים, כמו לעיניים שלנו, יש תפקיד מרכזי ברושם הראשוני שנוצר.

לא כולם נולדו עם שיניים מושלמות (אל תדאגו, רובנו לא נולדים כאלה) או שתלאות החיים גרמו לתזוזות השיניים. למרבה השמחה של כל השואפים להגיע למראה פה מושלם – רפואת השיניים המודרנית מציעה פתרונות מגוונים ליישור שיניים (אורתודונטיה) לכל גיל וכמעט לכל בעיה.

שיטת Invisalign המהפכנית ליישור שיניים

יישור שיניים שקוף היא מערכת אורתודנטית שמיישרת את השיניים באמצעות סדרה של קשתיות (פלטות) שקופות המכסות את השיניים ומפעילות עליהן כוח עדין לאורך זמן שגורם להזזתן למקום הנכון בלסת. הפלטות מיוצרות במדפסת תלת-ממד באמצעות תוכנת הדמיה דיגיטלית המייצרת דגם של השיניים ומאפשרת לאורתודנטים המומחים לתכנן את הטיפול המיטבי ואת תנועת השיניים באופן אידיאלי – תנועה שהיא חלק משמעותי מאוד בטיפול. 

לאחר בדיקה קלינית וצילומים של הפה, אם המטופל נמצא מתאים לטיפול בשיטה זו הוא יעבור סריקת שיניים ובעזרת ההדמיה התלת-ממדית המדפסת תייצר את הפלטות הייחודיות התואמות למיקומה הסופי של כל שן. אלה עשויות פלסטיק דק וחכם שנקרא smartTrack, בעל פטנט רשום שאינו מכיל את המרכיב הכימי התעשייתי המזיק ביספנול (BPA) A. הן מתאימות לכל גיל, מורכבות בפה כל שעות היממה (מלבד בזמן האכילה וצחצוח השיניים), ומוחלפות אחת לשבוע על ידי המטופל בביתו בדרך קלה ופשוטה. 

כל יתרונות שיטת Invisalign

  • התאמה אישית מלאה לכל מטופל/ת המבטיחה תוצאה מדויקת
  • טיפול קצר בהשוואה לטיפולים המסורתיים
  • החלפה קלה של הפלטות באופן עצמאי בלי להגיע למרפאה 
  • אין הגבלה בצחצוח שיניים
  • אין הגבלה באכילה
  • יעילות בטיפול – מספר פגישות מצומצם בתדירות קטנה
  • הטיפול מותאם לכל גיל ומצב רפואי
  • אי-נוחות קטנה בהרבה מאשר בפלטה רגילה
  • פלטות שקופות – אפשר לחייך בפה מלא גם במהלך היישור

יישור שיניים בקריית אונו והסביבה: הפתרון המושלם באזור המרכז

המרפאה שלנו הוקמה על ידי ד"ר שרית בן שמן מתוך אהבה למקצוע, והיא משקפת את הפילוסופיה של ד"ר שרית בן שמן לחיים ולאורתודונטיה – מקום שנעים להגיע אליו, שמייצר ומעניק אנרגיה וחום לכל אחד ואחת. המרפאה משתרעת על שטח של 350 מ"ר, מציעה סטנדרט חדש ביישור שיניים בקריית אונו והסביבה באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת בעולם. לצד המקצועיות הגבוהה המרפאה מקפידה על גישה אישית ואנושית, שירות לקוח וחוויית טיפול מעולה.

ד"ר שרית בן שמן, דור שני לרופאי שיניים, בעלת ניסיון של 20 שנה באורתודונטיה, לימדה במחלקה לאורתודונטיה באוניברסיטת תל אביב ובמחלקה לאורתודונטיה של בית החולים שיבא תל השומר. ב-2005 הקימה את המרפאה האורתודונטית הראשונה שלה במודיעין, כשהיא מתמחה ביישור שיניים בהתבסס על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, והייתה בין הראשונים בארץ ליישם את שיטת הסמכים המותאמים אישית לכל מטופל. כיום המרפאה שלה – בין המובילות בארץ בתחום יישור השיניים – מתמקדת בטיפולי יישור שיניים בעזרת קשתיות שקופות. 

אז אם גם אתם מחפשים יישור שיניים בקריית אונו והסביבה, ורוצים להכיר אורתודונטיה מסוג חדש – התקשרו ותבטיחו לעצמכם מחיוך מושלם: 077-8038913 074-7059898

מדוע חשוב ליישר שיניים?

מעבר להיבט האסתטי של פה מושלם, שיניים ישרות מציעות גם יתרונות רבים לבריאות הפה ולרווחה הכללית. שיניים עקומות או צפופות עלולות לגרור בעיות היגיינה בגלל שהן מקשות על ניקוי מלא, מה שמוביל להצטברות פלאק, עששת ולגרימת מחלות חניכיים. בנוסף, שיניים לא מיושרות נוטות יותר להיסדק ולהישחק עקב חלוקת לחץ לא אחידה במהלך נשיכה ולעיסה. וכמובן – חיוך מושלם תמיד טוב לבריאות הנפשית, תוך הגברת הביטחון העצמי, ההערכה החברתית ובוודאי מסייע ליחסים מקצועיים.

 אז איך בעצם מיישרים שיניים?

האמצעי הקלאסי הוא גשר הקוביות המתכתיות שעבר גלגולים רבים לאורך השנים – מגשר המתכתי המסורבל, וכלה בפלטות השקופות של העידן העכשווי. 

הגשר המתכתי מחובר לשתי הלסתות, העליונה והתחתונה, ובעזרת חוטים מתכתיים מזיזים שיניים באופן הדרגתי. החיסרון: חוטים אלה בולטים והופכים לחלק מהחיוך במשך חודשים ארוכים, גורמים לחוסר נוחות ומקשים את השמירה על היגיינת הפה

הטכנולוגיה האורתודונטית התקדמה לפתרונות נוחים ואסטטיים יותר. קשתיות שקופות עשויות פלסטיק ומותאמות אישית למטופל כשהם כמעט בלתי נראים, הם מציעים אלטרנטיבה מועדפת לכל מי שמעדיף יישור שיניים דיסקרטי יותר. בנוסף, בניגוד לגשר המתכתי – הפלטה הזו ניתנת להסרה ולפיכך גם לניקוי ומאפשרת תחזוקה קלה יותר של היגיינת הפה ומאפשרת להנות מארוחות.

יישור שיניים בקריית אונו והסביבה – בחירת סוג הטיפול

כאשר בוחנים אפשרויות יישור שיניים בקרית אונו, חיוני להתייעץ עם אורתודנט מוסמך שיוכל להעריך את בריאות הפה שלכם, לדון במטרות הטיפול ולהמליץ על הפתרון המתאים ביותר לנסיבות הייחודיות שלכם, כשגורמים כמו חומרת הבעיה והמורכבות משפיעים על ההחלטה.

בכל מקרה, עליכם לדעת מראש כי יישור שיניים בצורה מיטבית דורש מחויבות וסבלנות. הטיפול האורתודונטי נמשך בדרך כלל כמה חודשים ועד כמה שנים. הוא כרוך בביקורים מדי כמה שבועות, וכמובן בשמירה על היגיינת הפה. 

ד''ר שרית בן שמן
ד''ר שרית בן שמן

מזמינה אתכם לחווית יישור שיניים שקוף איכותית ולא מתפשרת בטכנולוגיה המובילה בעולם Invisalign - עם מעל 20 שנות ניסיון והתמחות באורתודונטיה.

השאירו פרטים לקביעת פגישת ייעוץ ראשונית ליישור שיניים שקוף בהתאמה אישית הכוללת הדמיית התוצאה הסופית:

Violetta Jhirad
Violetta Jhirad
2023-06-27
Exelent in all ways
נוי טייץ
נוי טייץ
2023-06-27
רופאה מדהימה ,סבלנית, שווה לבוא לבדיקה ולשמוע אני מרוצה מאוד❤️💕
Dana sarel
Dana sarel
2023-06-24
מרפאה מדהימה! החיוך לא יורד לי מהפנים! מודה ממש על השירות החם💓😇
Mediterranean Sea Engineering
Mediterranean Sea Engineering
2023-03-20
איזו מרפאה מדהימה ! צוות מקצועי ואדיב. ממליצים בחום
efrat arnon
efrat arnon
2023-03-12
מרפאה נפלאה עם הצוות הכי מקצועי שיש!!!!! בתי בת ה14 מחייכת חיוך רחב ושיניה נראות מליון דולר. ממליצה בחום.
Danielle Stern
Danielle Stern
2023-03-10
צוות מדהים ומקצועי והמרפאה מדהימה!!!
Lia Strauss
Lia Strauss
2023-03-10
מרפאה מדהימה! צוות סופר מקצועי ונעים. ממליצה לכולם!
Sol morag
Sol morag
2023-03-10
כאחד שמפחד מרופאי שיניים הצוות ממש מרגיע ויוצר אווירה קלילה ונעימה. הגעתי עם חששות ויצאתי מרוצה גם מהחוויה וגם מהתוצאות.
צעד ראשון
לחיוך מושלם

מוזמנים להכיר אורתודנטיה מסוג חדש,
ולבוא ליהנות מחוויה מעצימה ואפילו ניתן להגיד כייפית!