נעים להכיר:

יישור שיניים שקוף בשיטת אינויזליין

Invisalign (יישור שיניים אינויזליין) היא מערכת אורתודונטית שיכולה ליישר שיניים ללא צורך בקוביות מתכת (גשר/סמכים). המערכת של אינוויזליין מורכבת מסדרת קשתיות (פלטות) שקופות, סוג של "גשר שקוף", המכסות את השיניים ומפעילות כוח עדין והמשכי המביא את השיניים למקומן. הקשתיות (פלטות) שקופות לחלוטים וניתנות להסרה, ולכן מאפשרות להמשיך בשגרת החיים לא הפרעה אסתטית או תפקודית.

 

המערכת ליישור שיניים של אינוויזלין עושה שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר כדי לאפשר חווית טיפול שונה לחלוטין ומהנה בהשוואה לזו שהייתה בעבר, עם השימוש בקוביות מתכת. רבים נמנעים מיישור שיניים בגלל הרתיעה מהטיפול עם קוביות (גשר). 

זה שקוף, נוח, ויעיל- דרך המלך ליישור השיניים שלך.

היום קיימת אפשרות אחרת- אורתודונטיה דיגיטלית!

הכל מתחיל בסריקה- סריקה דיגיטלית של השיניים מאפשרת לנו לראות דגם של השיניים (במקום מידה עם החומר הרך הזה… זוכרים? אורתודונטיה דיגיטלית). דגם השיניים מופיע בתכנת הדמיה המאפשרת לאורתודונט לתכנן את המיקום הסופי של השיניים ואת המסלול אותו כל שן עוברת.

תכנון דיגיטלי של תנועת השיניים הוא לב הטיפול! כל רופא יתכנן את הטיפול באופן שונה בהתאם לפילוסופיה הטיפולית שלו, ערכיו האסתטיים, הניסיון שלו בעולם האורתודונטיה ובטיפול ביישור שייניים אינויזליין וכד'.

תכנון אישי

לאחר אישור תכנית הטיפול המערכת עוברת לשלב הייצור. עבור כל מטופל מיוצרת סדרה של קשתיות המתאימות באופן ייחודי אך ורק לטיפול שלו- כמו חליפה התפורה אצל חייט מוכשר.

החומר ממנו עשויות הקשתיות הוא פלסטיק מתוחכם (ההרכב המדויק חסוי, יש עליו פטנט) הנקרא smartTrack, נטול BPA. מבנה הקשתית יותאם למערכת הכוחות הדרושה לביצוע הטיפול המתוכנן בנוחות, דיוק ויעילות מרביים.

בכל פגישה אצל האורתודונט יקבל המטופל מספר קשתיות (פלטות) אותן יש לשים במשך כל היממה, למעט אכילה וצחצוח שיניים. אלה הם שני יתרונות גדולים במהלך הטיפול ביישור שיניים אינויזליין – קל לצחצח שיניים כי אין על השיניים שום דבר הצובר שאריות מזון ורובד, ואכילה ללא מכשור בפה מאפשרת חוויית אכילה נעימה ללא מגבלות.

בכל שבוע עוברים לקשתית הבאה בתור- הקשתיות מגיעות בשקיות ממוספרות- קל.

מה מרגישים? כל קשתית חדשה מפעילה מעט כוח הגורם לתנועת השיניים. ביום הראשון ולפעמים גם בשני מרגישים לחץ על השיניים שחולף בהדרגה. השיניים ימשיכו לזוז גם לאחר שהלחץ עובר- מבטיחים 🙂 

למי מתאים הטיפול?

בתחילת הדרך (בשנת 1997) נועדו טיפולי יישור שיניים אינוויזלין אך ורק עבור מבוגרים עם צפיפות קלה של השיניים. עם השנים הצטבר מידע רב מאוד על תנועת השיניים במהלך הטיפול (אורתודונטיה דיגיטלית- ים של מידע!) והפרוטוקולים הטיפוליים השתפרו מאוד. עד היום טופלו בעולם יותר מאחד עשר מיליון מטופלים(!). כיום כולם יכולים ליהנות מיישור שיניים עם אינוויזלין: ילדים מגיל שמונה, בני נוער ומבוגרים. כולם מוזמנים לחוויית טיפול אחרת.

המערכת של אינוויזלין נמצאת כבר שנים רבות בקו הראשון של חזית ההתפתחויות הטכנולוגיות בתחום האורתודונטיה (יישור שיניים). יישור השיניים בעזרת אינוויזלין קצר יותר, מדויק יותר, נוח יותר וכמובן אסתטי יותר.

המלצות

Violetta Jhirad
Violetta Jhirad
2023-06-27
Exelent in all ways
נוי טייץ
נוי טייץ
2023-06-27
רופאה מדהימה ,סבלנית, שווה לבוא לבדיקה ולשמוע אני מרוצה מאוד❤️💕
Dana sarel
Dana sarel
2023-06-24
מרפאה מדהימה! החיוך לא יורד לי מהפנים! מודה ממש על השירות החם💓😇
Mediterranean Sea Engineering
Mediterranean Sea Engineering
2023-03-20
איזו מרפאה מדהימה ! צוות מקצועי ואדיב. ממליצים בחום
efrat arnon
efrat arnon
2023-03-12
מרפאה נפלאה עם הצוות הכי מקצועי שיש!!!!! בתי בת ה14 מחייכת חיוך רחב ושיניה נראות מליון דולר. ממליצה בחום.
Danielle Stern
Danielle Stern
2023-03-10
צוות מדהים ומקצועי והמרפאה מדהימה!!!
Lia Strauss
Lia Strauss
2023-03-10
מרפאה מדהימה! צוות סופר מקצועי ונעים. ממליצה לכולם!
Sol morag
Sol morag
2023-03-10
כאחד שמפחד מרופאי שיניים הצוות ממש מרגיע ויוצר אווירה קלילה ונעימה. הגעתי עם חששות ויצאתי מרוצה גם מהחוויה וגם מהתוצאות.
צעד ראשון
לחיוך מושלם

מוזמנים להכיר אורתודנטיה מסוג חדש,
ולבוא ליהנות מחוויה מעצימה ואפילו ניתן להגיד כייפית!