יישור שיניים שקוף בשיטת אינויזליין

יישור שיניים שקוף בשיטת Invisalign היא מערכת אורתודונטית שיכולה ליישר שיניים ללא צורך בקוביות מתכת (גשר/סמכים). המערכת של אינוויזליין מורכבת מסדרת קשתיות (פלטות) שקופות, סוג של "גשר שקוף", המכסות את השיניים ומפעילות כוח עדין והמשכי המביא את השיניים למקומן. הקשתיות שקופות לחלוטין וניתנות להסרה, ולכן מאפשרות להמשיך בשגרת החיים לא הפרעה אסתטית או תפקודית.

המערכת ליישור שיניים של אינוויזלין עושה שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר כדי לאפשר חווית טיפול שונה לחלוטין ומהנה בהשוואה לקוביות מתכת. רבים נמנעים מיישור שיניים בגלל הרתיעה מהטיפול עם קוביות (גשר) בגלל אסתטיקה של הגשר הקלאסי והשיטה של אינוויזליין נותנת את הפיתרון.

התקשרו – 077-9973857

לאיזה מצבים יישור שיניים שקוף מתאים?

יישור שיניים שקוף מתאים למגוון רחב של מטופלים עם בעיות שונות לרבות: שיניים צפופות, מרווחים בשיניים, שיניים בולטות, לסתות צרות ועוד פגמים אסתטיים בשיניים ובלסת.

אפשרות אורתודונטיה מודרנית זו מציעה גמישות ויעילות בטיפול בבעיות סימטריה בשיניים.

מרווחים
נגן וידאו
מרווחים
שיניים צפופות
נגן וידאו
צפיפות
מנשך פתוח
נגן וידאו
מנשך פתוח
מנשך עמוק
נגן וידאו
מנשך עמוק
שיניים בולטות
נגן וידאו
שיניים בולטות
מנשך הפוך
נגן וידאו
מנשך הפוך

מטופלים שיכולים להפיק תועלת מיישור שיניים שקוף כוללים את אלו המחפשים אלטרנטיבה אסתטית לפלטה המסורתית. הקשתיות השקופות מותאמות בהתאמה אישית לשיני המטופל, ומאפשרים תנועה ממוקדת ויעילה יותר של השיניים למצב הרצוי.

יישור שיניים שקוף הוא אופציה מתאימה לילדים לרוב הטיפול מתחיל בגיל 7 לפי ההמלצה של האורתודנט  עד למבוגרים בגיל השלישי המציעה דרך נוחה, נוחה ויעילה להשיג חיוך ישר ומיושר יותר. חשוב להתייעץ עם אורתודנט ידע ומנוסה כדי לקבוע את תוכנית הטיפול הטובה ביותר המותאמת לצרכים האישיים ולתוצאות הרצויות.

איך יישור שיניים שקוף מתבצע?

שיטת Invisalign – הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בכל הקשור ליישור שיניים ושיטה שמעניקה חווית טיפול שונה לחלוטין מקודמותיה. להלן 5 שלבים לתהליך ליישור יישור שיניים שקוף ומה הוא כולל.

ייעוץ - שרית מציגה למטופלת שיטה ליישור שיניים
ייעוץ

1. ייעוץ ובניית תוכנית טיפול אישית

האורתודונט יסביר על שיטת הטיפול בעזרת הקשתיות ויראה למטופל את החומר הפלסטי ואיך הוא מתלבש על השיניים. אפשר לאחוז הקשתית ולהרגיש עד כמה היא קלה, שקופה ודקה. קשתיות שקופות מולבשות על כותרות השיניים ומזיזות את השיניים בצעדים קטנים ועדינים עד להשגת התוצאה המבוקשת. בנוסף יערך שאלון בריאות לגבי מצב בריאות כללי של המטופל.
ייעוץ
סריקה דיגיטלית לבדיקת סוג השיניים
סריקת שיניים

2. סריקה ממוחשבת של השיניים והרקמות לבניית מודל ממוחשב של השיניים

סריקה ממוחשבת של השיניים והרקמות לבניית מודל ממוחשב של השיניים, צילומי רנטגן לבדיקה של העצם והמפרקים, צילומים קליניים לבחינת החיוך, הפרופיל והרקמות הרכות סביב השיניים המטופלים עוברים בדיקה קלינית וצילומים. אם הם נמצאים מתאימים לטיפול בשיטת Invisalign, הם עוברים סריקת שיניים, ובעזרת הדמיה תלת-מימדית מתוכנן עבורם המצב האידיאלי עד הפרט האחרון: המיקום הסופי של השיניים והמסלול המדויק שתעבור כל שן בדרך למיקומה הסופי והמדויק בלסת. בתום התכנון ניתנת הוראה לייצר את סדרת הקשתיות המתאימות באופן אישי למטופל או למטופלת.
סריקת שיניים
טיפול יישור שיניים
תכנון

3. תכנון הטיפול

אחרי איסוף הנתונים הרופא מגבש אבחנה וייגש לתכנן טיפול מותאם מקרה. התכנון מתבצע באמצעות תוכנה ייחודית שמציגה לאורתודונט את השיניים בעת תנועתן ומדגימה את המצב לפני ואחרי תזוזת השיניים. תפקידו של האורתודונט לתכנן את העמדה הסופית של השיניים ולתת סדרה של הוראות לגבי תנועות השיניים ולוודא שסדר תנועות השיניים מתאים למטופל. אורתודונטים שונים יתכננו טיפול שונה בהתאם לפילוסופיה הטיפולית שלהם וכן הראייה האסתטית שלהם. כל צעד לקראת השגת התיקון של השיניים הוא למעשה קשתית נוספת בסדרה. התנועה של השיניים מתאפשרת באמצעות אזורי לחץ של הקשתית, שדוחפת את הכותרת בזווית ומידת כוח לכוון היעד הסופי המתוכנן. בנוסף, יתכנן האורתודונט אלמנטים נוספים שיעזרו לתנועה יעילה ומדויקת של השיניים. אחד האלמנטים הנפוצים בטיפול עם קשתיות שקופות הוא המחברים- תוספות קטנות (מחומר סתימה לבנה) וכמעט בלתי נראות שמודבקות על השיניים ומוסרות בסיום הטיפול. המחברים מגדילים את פני שטח השן למגע כך שהקשתית מפעילה כח מדויק יותר על השן. עם סיום תכנון הטיפול יעברו הקשתיות לשלב הייצור והשילוח.
תכנון
אינויזליין
תחילת הטיפול

4. תחילת הטיפול הפעיל- השיניים מתחילות לזוז!

בפגישה הטיפולית הראשונה יקבל המטופל מספר קשתיות והסברים לגבי השימוש בקשתיות. אחת למספר שבועות יגיע המטופל למרפאה לביקורת (לפי הנחיות האורתודונט).
תחילת הטיפול
שימור התוצאה - שרית עם המטופלת בפגישת מעקב תקופתי
שימור

5. שימור הטיפול (רטנציה)

לבסוף, לאחר קבלת התוצאה הרצויה המטופל יקבל קשתיות שימור. השיניים שעברו תזוזה צריכות להתקבע במקומן ולתקופה של כ-18 חודשים המטופל ילבש קשתיות כ-10 שעות ביממה, ויגיע לביקורות במרפאה אחת לארבעה חודשים. לסיכום, הטכנולוגיה המדהימה של ימינו מאפשרת יישור שיניים שקוף ואפשר ליישר שיניים בצורה דיסקרטית ויעילה. לאחר שמושגת התוצאה המיוחלת - כעת יש לשמר אותה. בשלב זה משתמשים בפלטות מקבעות שלא מאפשרות תזוזת שיניים. את הפלטות שמים בלילה במשך כל תקופת השימור. גם המעקב בתקופה זאת מותאם אישית, אך לרוב יש להגיע לפגישה בקליניקה אחת לשישה חודשים במשך כשנתיים.
שימור
יישור שיניים
נגן וידאו

מהי שיטת יישור השיניים השקוף Invisalign?

 

יישור שיניים שקוף בשיטת Invisalign היא שיטה ליישור שיניים מודרנית וחדשנית ליישור שיניים. Invisalign משתמשת בקשתיות שקופות מותאימם אישית לכל מטופל באמצעות חומר פלסטי מתוחכם הנקרא smartTrack™. קשתיות אלו מכסות את השיניים ומפעילים כוח עדין ומתמשך כדי להזיז אותם בהדרגה למקומם הנכון בלסת לפי סוג הטיפול שקבע האורתודנט לאחר סריקת שיניים והייעוץ הראשוני.

התהליך מתחיל בסריקת שיניים דיגיטלית שיוצרת מודל תלת מימדי של השיניים, המאפשרת לאורתודנט לתכנן את הטיפול ותנועת השיניים בצורה מדויקת. כל תכנית טיפול מותאמת אישית לפי צרכיו הייחודיים של המטופל, העדפותיו האסתטיות ומומחיות האורתודנט. לאחר סיום תוכנית הטיפול, מייצרים עבור המטופל סדרה של קשתיות שקופות, המותאמים למבנה השיניים הספציפי ולדרישות הטיפול שלו.

אחד היתרונות המרכזיים של Invisalign הוא השקיפות שלו, מה שהופך את הקשתיות כמעט בלתי נראים כאשר הם לובשים. האופי של הקשתיות מבטיח השפעה אסתטית מינימלית על השיניים, ובמקביל מאפשר תחזוקה קלה של היגיינת השיניים. בנוסף, הקשתיות השקופות ניתנים להסרה, מה שהופך אותם נוחים לאכילה ולשמירה על שגרת טיפול פה.

Invisalign מציעה פתרון נוח, יעיל ומותאם אישית ליישור שיניים, המתאים לאנשים בכל הגילאים במיוחד למבוגרים שלא רוצים מראה צעיר של מתבגר עם גשר הקלאסי בשיניים.



שרית בן שמן מציגה למטופל את הקשתיות השקופות של אינויזליין

אורתודונטיה דיגיטלית! - סריקת שיניים לבדיקת דגם השיניים

הכל מתחיל בסריקה- סריקה דיגיטלית של השיניים מאפשרת לנו לראות דגם של השיניים (במקום מידה עם החומר הרך הזה… זוכרים? אורתודונטיה דיגיטלית). דגם השיניים מופיע בתכנת הדמיה המאפשרת לאורתודונט לתכנן את המיקום הסופי של השיניים ואת המסלול אותו כל שן עוברת.

תכנון דיגיטלי של תנועת השיניים הוא לב הטיפול! כל רופא יתכנן את הטיפול באופן שונה בהתאם לפילוסופיה הטיפולית שלו, ערכיו האסתטיים, הניסיון שלו בעולם האורתודונטיה ובטיפול ביישור שייניים אינויזליין וכד'.

לאחר הסריקה הדיגיטלית, המטופל יקבע פגישה עם רופא השיניים כדי לקבל את ערכות היישור האישיות שלו והנחיות כיצד להשתמש בהם ביעילות. זה מסמן את השלב האחרון לפני תחילת הטיפול האורתודונטי עם הקשתיות השקופות המותאמות אישית.

מאיזה חומר עשוי הקשתיות השקופות?

לאחר אישור תכנית הטיפול המערכת עוברת לשלב הייצור. עבור כל מטופל מיוצרת סדרה של קשתיות המתאימות באופן ייחודי אך ורק לטיפול שלו- כמו חליפה התפורה אצל חייט מוכשר.

החומר ממנו עשויות הקשתיות הוא פלסטיק מתוחכם (ההרכב המדויק חסוי, יש עליו פטנט) הנקרא smartTrack, נטול BPA. מבנה הקשתית יותאם למערכת הכוחות הדרושה לביצוע הטיפול המתוכנן בנוחות, דיוק ויעילות מרביים.

בכל פגישה אצל האורתודונט יקבל המטופל מספר קשתיות (פלטות) אותן יש לשים במשך כל היממה, למעט אכילה וצחצוח שיניים. אלה הם שני יתרונות גדולים במהלך הטיפול ביישור שיניים אינויזליין – קל לצחצח שיניים כי אין על השיניים שום דבר הצובר שאריות מזון ורובד, ואכילה ללא מכשור בפה מאפשרת חוויית אכילה נעימה ללא מגבלות.

בכל שבוע עוברים לקשתית הבאה בתור- הקשתיות מגיעות בשקיות ממוספרות- קל.

מה מרגישים? כל קשתית חדשה מפעילה מעט כוח הגורם לתנועת השיניים. ביום הראשון ולפעמים גם בשני מרגישים לחץ על השיניים שחולף בהדרגה. השיניים ימשיכו לזוז גם לאחר שהלחץ עובר- מבטיחים 🙂 

יישור שיניים שקוף

מה ההבדלים עיקריים בין שיטת אינוויזלין לשיטות אחרות?

  • הבדל עיקרי הוא שכמעט ולא מבחינים בקשתית השקופה והיתרון האסתטי ברור.

 

  • הקשתיות ניתנות להסרה ולכן ממשיכים לאכול כרגיל. אין מגבלת אכילה של סוגי מזון מסוימים כמו בטיפול עם קוביות (גשר).

 

  • בזמן צחצוח השיניים מסירים את הקשתיות השקופות כך שהשן חשופה במלואה למברשת ורמת ההיגיינה נשמרת ביתר קלות. המשמעות העיקרית היא- פחות דלקות חניכיים.

 

  • ברוב המקרים עם הקשתיות הטיפול קצר יותר.

 

  • יש פחות צורך בפגישות תכופות. המטופלים מחליפים בעצמם את הקשתיות בבית ומתקדמים בטיפול שתוכנן מראש.

 

  • לעומת גשר שעשוי מחוטים מתכתיים וקוביות יש פחות מקרים של עזרה ראשונה. 

 

  • הקשתיות נוחות יותר ופחות מורגשות מאשר הקוביות. בשיטת יישור השיניים עם מכשיר קבוע נעשית הפעלה של המערכת בכל פגישה טיפולית (אחת לחודש וחצי, חודשיים). ביישור שיניים עם קשתיות שקופות נעשית הפעלה בכל החלפת קשתית (פעם בשבוע, שבועיים) כך שהפעלה הכח קטנה יותר והדרגתית- הלחץ המורגש חלש יותר.
אינויזליין

האם אפשר לאכול עם הפלטות השקופות של אינוויזלין?

קשתיות שקופות ניתנים באמצעות סטים מותאמים אישית של פלטות (פלטה) יש אפשרות להסיר אותם בזמן אכילה ושתייה, מה שמאפשר לך ליהנות מהארוחות שלך ללא הגבלות. אפשרות זו מאפשרת לך לשמור על היגיינת פה טובה על ידי היכולת לצחצח ולנקות את השיניים ביעילות לאחר הארוחות.

בזמן לבישת הקשתיות השקופות שקופים במשך 22 השעות המומלצות ביממה, חיוני להקפיד על נוהלי היגיינה נאותים. כשמדובר במה לאכול עם הקשתיות השקופות, מומלץ בדרך כלל להימנע מצריכת כל דבר שעלול לפגוע או להכתים את הקשתיות. 

ניתן לאכול עם הקשתיות, אבל באמת שלא צריך. קל מאוד להוציא את הפלטות, ליהנות מחווית אכילה רגילה, ולהחזיר את הקשתיו לפה לאחר האוכל. אם בכל זאת אוכלים עם הקשתיות, חשוב לשטוף את הפה בהקדם ולהוציא שאריות מזון שנכנסו בין הקשתית לשיניים.

מה אסור לאכול עם קשתיות שקופות?

כדאי להימנע:

  • מזונות קשים או דביקים: הימנע מאכילת ממתקים קשים, אגוזים, פופקורן, מסטיק, או ממתקים דביקים שעלולים להזיק או להיצמד לקשתיות.
  • מזון ומשקאות שעלולים להכתים את הקשתיות: יש לצרוך בזהירות מזונות ומשקאות כמו קפה, תה, פירות יער או רוטב עגבניות שיש להם פוטנציאל להכתים את הקשתיות השקופות.
  • לעיסת מסטיק: לעיסת מסטיק בזמן לבישת הקשתיות לא מומלצת שכן היא עלולה לפגוע בקשתיות ולהשפיע על התאמתם.
  • משקאות מוגזים: עדיף להימנע ממשקאות מוגזים עם הקשתיות השקופות על מנת למנוע תגובות לא רצויות.
  • ארטיקים שהמרכיב שלהם הוא צבעי מאכל
  • תבלינים כמו כורכום
  • יין
  • עישון יכולים להכתים את הקשתיות

על ידי הקפדה על מה שאתה אוכל וביצוע הוראות טיפול של האורוטודנט, אתה יכול לשמור על היעילות של ההקשתיות השקופות  ולהבטיח חוויה אורתודונטית נוחה.

רצוי להימנע מצריכת מזון או משקאות המכילים צבעי מאכל לאחר טיפול אורתודונטי שקוף בשיטת אינוויזילין. מזונות כמו

מומלץ להסיר את הקשתיות לפני צריכת משקאות עם צבעי מאכל למניעת הכתמה. עם זאת, אתה יכול לשתות מים או סודה בבטחה עם הקשתיות בפה מבלי לחשוש להכתים אותן. אם הקשתיות באות במגע עם משקאות צבעוניים בטעות, רצוי להסיר את הקשתיות מיד ולהבריש אותן כדי למנוע הכתמה ולשמור על שקיפותן.

כדי לשמר את השקיפות והיעילות של הקשתיות האורתודונטיות השקופות, עדיף להקפיד על המלצות אלו ולהימנע ממזונות ומשקאות שעלולים להכתים אותן. אם יש לך חששות או שאלות נוספות לגבי שמירה על הטיפול האורתודנטי שלך, מומלץ להתייעץ עם האורתודנט שלך לקבלת ייעוץ מותאם אישית.

יישור שיניים שקוף למבוגרים בשיטת אינויזליין

עד לפני כמה שנים, פלטות המתכת (סמכים בשיניים) היו השיטה הנפוצה ביותר ליישור שיניים, אך החיוך המגושם והמראה הנערי שהן יצרו גרם למבוגרים לרבים להימנע מטיפול ליישור שיניים. בעשור האחרון, לאחר ההתפתחויות טכנולוגיות גם למבוגרים התאפשר ליהנות מפתרונות חדשניים ליישור שיניים. הטיפול בעזרת הקשתיות השקופות של Invisalign מציע פתרון אסתטי ויעיל למבוגרים אשר רוצים לעבור את הטיפול ללא מבוכה או בושה.

הקשתיות השקופות מאפשרות יישור שיניים בצורה בלתי נראית. תהליך הטיפול מתחיל בסריקה דיגיטלית של חלל הפה, שמביאה לתמונה תלת מימדית מדויקת של השיניים, ולאחר מכן מייצרים קשתיות שקופות מותאמות אישית שמתאימות לצרכים של כל מטופל לפי ההמלצה של האורטודנט, הקשתיות השקופות מכסות את השיניים ומייצרות לחץ על השיניים עד שהן חוזרות למקומן.

השיטה לא רק מספקת תוצאות מהירות ומרשימות, אלא גם מעניקה למטופלים חוויית טיפול נוחה וללא "בושה" בשל המראה השקוף של הקשתיות, בנוסף ניתן לאכול בצורה יותר נוחה עם מגוון מאכלים יותר גדול בעזרת הורדה של הקשתיות בקלות לפני כל ארוחה , מה שהופך את השיטה של אינויזליין לאופציה המועדפת על המבוגרים.

כמה עולה יישור שיניים שקוף?

סוג טיפולטווח מחירים ללסת אחת (ש"ח)טווח מחירים לשתי הלסתות (ש"ח)הערות
Invisalign8,000 -החל מ15,000 – 25,000טיפול מותאם אישית, המחיר עלול להשתנות בהתאם למורכבות המקרה
Iroq7,900 – 10,00011,900 – 16,000טיפול שקוף, טווח מחירים משתנה בהתאם למורכבות המקרה

טיפולי יישור שיניים שקוף, כמו Invisalign ואפשרויות יישור אחרות, מציעים דרך נוחה ליישור שיניים ללא שימוש בפלטה מסורתית. העלות של טיפול אלו יכולה להשתנות בהתאם למספר גורמים, כולל מורכבות הבעיות האורתודונטיות שיש לטפל בהן.

במקרה של Invisalign, טווח המחירים לטיפול מלא בשתי הלסתות עולה בדרך כלל בין 25,000 ל-15,000 ₪. עם זאת, טווח זה יכול להשתנות באופן משמעותי בהתאם לתוכנית הטיפול. 

טיפול פשוט המתמקד בלסת אחת בלבד עשוי להתחיל ב-8,000 ש"ח רמת המורכבות משפיעה ישירות על העלות שכן היא משפיעה על משך הטיפול ועל מספר הקשתיות השקופות המותאמים אישית הדרושים להשגת התוצאות הרצויות.

בהשוואה לגשרים דנטליים מסורתיים, Invisalign נוטה להיות יקר פי 1.5 בערך. עלות גבוהה יותר זו מוצדקת על ידי משך הטיפול המהיר יותר וההתאמה המותאמת אישית של הקשתיות לפיו של האדם ולמצבו האורתודנטי.

לסיכום, מחיר טיפול ליישור שיניים שקוף נקבע על פי הצרכים הספציפיים של המטופל ,דרישות הטיפול, מצב השיניים והלסת. רצוי להתייעץ עם אורתודנט מומחה על מנת לקבל הערכה אישית ואומדן מדויק לטיפול האורתודונטי השקוף המתאים ביותר לצרכיך.

האם השימוש בקשתיות שקופות כואב?

הטיפול אורתודונט אמצעות קשתיות שקופות של אינוויזלין בדרך כלל אינו נחשב לכואב. לרוב המטופלים מרגישים רגישות בשיניים במהלך הטיפול ובשלב החלפה לסט חדש של הפלטה הנמשכת בין שלושה לארבעה ימים. הרגישות היא בעקבות הזזת השיניים למצב תקין וישר. שיטה זו נחשבת לפחות כואבת בהשוואה לגשר ולסמכים הקלאסיים שמפעילים כח על חלקים מהשיניים, הפלטה השקופה מותאמת לכל שן ומאפשר הזזה מבוקרת ויישור שיניים עם פחות כאבים ואי נוחות.

חשוב לציין, שאם מטופל חש בכאב מעבר ל-7 ימים מומלץ להתייעץ עם האורתודנט שלו כדי לוודא שאין נזק בשיניים ולהגיע לביקורת.

כל תזוזת שיניים מתרחשת ע"י לחץ על השיניים, לכן זה טבעי לחוש לחץ בתחילת הטיפול שעובר לאחר יום-יומיים. האם זה כואב? בד"כ לא. זה מאוד תלוי בשיטת הטיפול. בטיפול עם סמכים קונבנציונלים (גשר/קוביות) תהיה תחושת לחץ גבוהה יותר מאשר בטיפול עם קשתיות שקופות (פלטות ליישור שיניים).

ד"ר שרית בן שמן מציגה סריקה דיגיטלית של השיניים לפני טיפול

האם השיניים יזוזו חזרה אחרי הטיפול?

שימור תוצאת הטיפול הינה חלק בלתי נפרד מטיפול יישור השיניים. השיניים רוצות לחזור למיקומן ההתחלתי עד שנוצר שיווי משקל חדש שמתאים למיקומן החדש של השיניים. בתקופת השימור נגביל את תנועת השיניים ע"י קיבוע נשלף (פלטה) או קבוע, או שילוב שלהם.

קשתיות שקופות
@dr_saritbs מה קורה בסיום הטיפול האורתודונטי? האם השיניים ישארו באותו המקום? איך שומרים על התוצאה? בסיום הטיפול האורתודונטי השיניים ״רוצות״ לחזור למקומן המקורי ולכן חייבים לשמר את התוצאה וללוות את השיניים עד שייוצר שיווי משקל חדש. וגם אחרי שיש שיווי משקל חדש- השיניים ימשיכו לזוז, כמו אצל כולנו, גם אלה שלא עברו יישור שיניים! השיניים זזות כל הזמן, כל החיים, באופן טבעי. ולכן אם סיימת עם טיפול של יישור שיניים המשיכו להשתמש בפלטות לשימור לאורך כל החיים כדי להבטיח את שימור התוצאה הנפלאה😊 . . #invisalign #invisalignjourney#יישורשיניים #יישורשינייםשקוף ♬ original sound - ד״ר שרית בן שמן

כמה זמן אורך הטיפול?

לאחר סריקת השיניים והדמיה תלת ממיידית ניתן לבחון את אורך הטיפול שתלוי במצב הלסט והשיניים של המטופל. 

משך הטיפול האורתודונטי השקוף באמצעות קשתיות שקופות נמשך בדרך כלל הטיפול נע בין 6 חודשים לשנה וחצי בממוצע. זה קצר יותר משיטות מסורתיות באמצעות פלטות מתכת או פורצלן, שיכולות להחזיק מעמד מעל שנתיים. עם זאת,

ישנה גם אפשרות ליישור שיניים מהיר שיכולה להימשך 8-10 חודשים להשלמה. משך הטיפול יכול להשתנות בהתאם לרמת שיתוף הפעולה של המטופל.

יתרונות ליישור שיניים שקוף

  •  האסתטיקה – היתרון העיקרי הוא המראה – הקשתיות כמעט אינן נראות בעין במיוחד במבט מרחוק מה שהופך את השיטה הזו של אינוויזלין לשיטה ליישור שיניים מאוד מוצלחת בעיקר בקרב מבוגרים ובני נוער שמתביישים במראה של הגשר הקלאסי.
  • כאב – הטיפול ביישור שיניים שקוף אינו כואב, מאוד נח לתפעול ומספר ימי ההחלה ביחס לגשר הקלאסי נמוך משמעותית. מספר ימים בודדים בלבד.
  • יעילות גבוה – יש לקשתיות יכולת לטפל ברוב התסמינים של בעיות אורתודנטיות כמו: מרווחים, צפיפות, מנשך פתוח, שיניים בולטות ומנשך הפוך. ברוב המקרים הבעיות יחלפו והשיטה של Invisalign מוכחת כיעילה במיוחד!
  • מהירות – בעקבות השיטה של הזזה של השיניים בקשת במקום כל שן בנפרד נותנת תוצאה מהירה יותר ביחס לשיטות אחרות ליישור שיניים. התוצאה יכולה להגיע תוך 6 חודשים בודדים!
  • נוחות – אין לקשתיות תושבות מתכת ולא חוטים שמקשים על ההסרה של הגשר, הקשתיות ניתנות להסרה וניתן להוציא אותן לפני האוכל ולפני צחצוח ולצחצח את השיניים המלוכלכות בשונה מהגשר המסורתי.
  • שמירה על ניקוי הפה – בעקבות ההסרה הקלה של הקשתיות ניתן לצחצח באיזורים שלא ניתנים לצחצוח בגשר מסורתי. ניתן להוריד את הקשתיות לפני הצחצוח ובכך למנוע בעיות של עששת ולשמור על הגיינת הפה יותר טובה.
  • ניתן לאכול מה שרוצים – באוכל אינו נתקע בשיניים ולא צריך להימנע משום מאכל, ניתן להוריד את הקשתיות לפני האוכל ובעצם לאכול כל מה שרוצים בשונה מהגשר המסורתי שבשיטה זו קשה לאכול את כל המאכלים בגלל שהאוכל נתקע בתושבות מתכת וחוטים
אינויזליין

יישור שיניים לילדים – חיוך מלא מבלי להתבייש

המלצת איגוד האורתודונטים האמריקאי וכן האגודה האורתודונטית בישראל היא להגיע לבדיקה אורתודונטית ראשונית בגיל 8-11 שנים.

שיטת Invisalign מספקת פתרון אסתטי, נוח ונעים לילדים שנמצאים בתקופה רגישה בחייהם, במהלכה הם מפתחים במידה רבה את הדימוי העצמי שילווה אותם גם בבגרות. יישור שיניים באמצעות גשר וסמכים פוגע במראה החיצוני וכתוצאה מכך פעמים רבות גם בביטחון ובדימוי העצמי – ויש לכך השלכות משמעותיות לגבי העתיד. 

לעומת זאת, כאשר היישור מבוצע באמצעות קשתיות שקופות, יכולים הילדים לשפר את מראה השיניים תוך שמירה מלאה על המראה החיצוני והביטחון העצמי שלהם. כמובן שבנוסף לכך עצם היישור עצמו משדרג במידה רבה את האופן שבו הם רואים את עצמם ואת האופן שבו חבריהם רואים אותם.

הילדים נהנים גם ממספר יתרונות פרקטיים משמעותיים בנוסף ליתרונות האסתטיים החשובים. יישור שיניים בשיטת Invisalign לא מפריע להם לאכול או לצחצח שיניים, אינו מכאיב, אורך זמן קצר יחסית (בין 12-18 חודשים בממוצע) ומצריך מעט מאוד ביקורים במרפאה – רק פעם אחת בחודשיים בממוצע. בסיכומו של עניין אין ספק שמדובר בשיטת יישור השיניים האידיאלית לילדים.

הגיל המומלץ להתחלת הטיפול הוא בדרך כלל סביב גיל 7, כאשר השיניים הקבועות מתחילות לצאת. בשלב זה, ניתן לאבחן בעיות במבנה הלסת והשיניים ולטפל בהן בצורה יעילה. טיפולים מוקדמים יכולים לכלול גשרים, פלטות או מכשירים אחרים שמטרתם להנחות את צמיחת השיניים והלסתות למקום הנכון. 

למעבר ליישור שיניים לילדים לחץ כאן

יישור שיניים לבני נוער – שמירה על הדימוי העצמי והחברתי

אין תקופה מתאימה יותר ליישר את השיניים מאשר גיל ההתבגרות: מצד אחד רוב או כל השיניים כבר בקעו ומצד שני ניתן לתקן את יחסי הלסתות הודות לתהליכי הגדילה שעדיין מתרחשים בגוף. בנוסף לכך יישור שיניים בגיל צעיר מסייע למנוע טיפולי שיניים מורכבים ונרחבים יותר בגיל מבוגר. 

בתקופה משמעותית זו, שבני נוער רגישים למראה החיצוני שלהם – אין שיטה טובה יותר עבורם מאשר יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות. הקשתיות כמעט ואינן נראות לעין ולא פוגעות במראה של המטופלים. באופן זה יכולים בני נוער לבנות לעצמם חיוך יפה לשנים רבות תוך כדי שמירה על הדימוי העצמי, הביטחון העצמי והמראה החיצוני. 

הודות ליכולת לשמור על המראה החיצוני שלהם במרוצת התהליך, והודות לעובדה שמדובר בטיפול קצר יחסית, שמצריך מעט מאוד ביקורים במרפאה ולא מפריע לצחצוח שיניים או לאכילה – המוטיבציה של בני הנוער לשתף פעולה עם הטיפול גבוהה במיוחד. 

כיצד מתחילים בטיפול האישי?

המפגש הראשון יוקדש להיכרות ביננו, הבנת הצורך שלך בטיפול יישור השיניים, בדיקה קלינית ואיסוף נתונים. נבחן את ממצאי הבדיקה ונמליץ על הטיפול המתאים ביותר עבורך.

המפגש הראשון כולל:

  • שיחת היכרות
  • בדיקה קלינית
  • סריקה דיגיטלית
  • צילום רנטגן*
  • תמונות קליניות*
  • הסבר על אפשרויות הטיפול והמלצות לטיפול המתאים לך
    * ניתן לביצוע במקום במידת הצורך

המלצות

Violetta Jhirad
Violetta Jhirad
2023-06-27
Exelent in all ways
נוי טייץ
נוי טייץ
2023-06-27
רופאה מדהימה ,סבלנית, שווה לבוא לבדיקה ולשמוע אני מרוצה מאוד❤️💕
Dana sarel
Dana sarel
2023-06-24
מרפאה מדהימה! החיוך לא יורד לי מהפנים! מודה ממש על השירות החם💓😇
Mediterranean Sea Engineering
Mediterranean Sea Engineering
2023-03-20
איזו מרפאה מדהימה ! צוות מקצועי ואדיב. ממליצים בחום
efrat arnon
efrat arnon
2023-03-12
מרפאה נפלאה עם הצוות הכי מקצועי שיש!!!!! בתי בת ה14 מחייכת חיוך רחב ושיניה נראות מליון דולר. ממליצה בחום.
Danielle Stern
Danielle Stern
2023-03-10
צוות מדהים ומקצועי והמרפאה מדהימה!!!
Lia Strauss
Lia Strauss
2023-03-10
מרפאה מדהימה! צוות סופר מקצועי ונעים. ממליצה לכולם!
Sol morag
Sol morag
2023-03-10
כאחד שמפחד מרופאי שיניים הצוות ממש מרגיע ויוצר אווירה קלילה ונעימה. הגעתי עם חששות ויצאתי מרוצה גם מהחוויה וגם מהתוצאות.

קצת מהרשתות החברתיות

שאלות ותשובות נפוצות על יישור שיניים

כן! למעשה בכל גיל ובכל שלב בחיים, אם מדובר בלימודים, שרות צבאי, חתונה טיול ארוך או אפילו ביציאה לפנסיה. אפשר להתאים את הטיפול לכל שלב. הקשתיות הפלסטיות יורדות בקלות ומאפשרות גמישות. זה ממש להיות עם ולהרגיש בלי.

כמו הטיפול כולו, גם עלות הטיפול מותאמת לכל מטופל ומטופלת באופן אישי לחלוטין. לצורך קבלת פרטים נוספים יש להגיע לפגישת ייעוץ אישית.

הטיפול מתאים לכל הגילים החל מילדים, מעל גיל 8, ועד בני ובנות הגיל השלישי.

כמעט ואין אפשרות לראות את הקשתיות, כך שתוכלו לחייך ללא חשש ובאופן חופשי ולשמור על המראה החיצוני לכל אורך הטיפול + ליהנות מהתוצאות של טיפולי יישור שיניים בשיטה חדשנית שישפרו את האסתטיקה הדנטלית שלכם באופן משמעותי. 

יישור שיניים בשיטת Invisalign מעניק תוצאות מלאות תוך כשנה עד שנה וחציב ממוצע, אך ניתן לראות שינוי משמעותי כבר תוך שלושה ארבעה חודשים.

כמובן! בדרך כלל אחת לחודשיים

בניגוד ליישור שיניים באמצעות גשר וסמכים, את הקשתיות של שיטת Invisalign קל להסיר באופן עצמאי תוך מספר רגעים ולאכול בלעדיהן באופן חופשי לחלוטין.  ניתן לאכול עם הקשתיות אבל הרבה יותר נעים להמשיך לאכול כרגיל ללא הקשתיות.

יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות כמעט ואינו מורגש ולא כרוך בכאב מלבד לחץ מינימאלי שעשוי להיות מורגש בימים הראשונים בלבד.

בגלל שהקשתיות שקופות מומלץ להימנע בכל מאכל שהוא צובע את הקשתית כמו: תבלינים, ממתיקים עם צבעי מאכל, יין, משקאות מתוקים, סוכריות עם צבע מאכל.

צעד ראשון
לחיוך מושלם

מוזמנים להכיר אורתודנטיה מסוג חדש,
ולבוא ליהנות מחוויה מעצימה ואפילו ניתן להגיד כייפית!